הזמנה

ניתן להזמין את המוצר המבוקש ישירות דרך האתר או באימייל המצוין באתר. ההזמנה התקבלה ונמצאת בטיפול לאחר אישור ההזמנה. ההזמנה ותנאיה משקפים את המוסכם בין הצדדים וכל שינוי מההזמנה יעשה בהסכמה בכתב ובחתימת "רהיטי סימקס בע"מ" והמזמין גם יחד. לעיתים תיתכנה באתר טעויות כגון טעויות הקלדה במחיר או בתיאור המוצר וכל טעות שהיא, אם בהזמנתכם חלה טעות אנו נעדכן אתכם בדבר הפרטים הנכונים על מנת שתוכלו לבטל או לאשר את הזמנתכם, אנו מתנצלים מראש על טעויות אם תמצאנה באתר. אין "רהיטי סימקס בע"מ" אחראית לשינוי ו/או סטייה בגוון הבד ו/או העץ. אין מאה אחוז התאמה בין הדוגמא לגוון במסך ובמוצר עצמו. יתכן מצב שבו המוצר המבוקש על ידי הלקוח חסר במלאי ו\או יצא מייצור. במקרה כזה תציע לכם החברה מוצר חלופי קרוב, ככל שניתן, בתכונותיו למוצר המבוקש. באם תחפצו במוצר החלופי, תתבקשו לעדכן את נציג החברה בהזמנה חוזרת. שינוי ההזמנה יבוצע באמצעות שיחה טלפונית או דואר אלקטרוני או פקס המצוינים באתר. באם לא תחפצו במוצר החלופי שהוצע לכם ע"י החברה יש באפשרותכם לבטל את ההזמנה וזאת ללא כל התחייבות.

תשלום

מחירי כל המוצרים באתר בש"ח וכוללים מע"מ כחוק. המוצרים יסופקו ללקוח רק לאחר שהתשלום עבורם התקבל במלואו. אשראי – התשלום בכרטיס אשראי בכפוף לתנאי חברת האשראי. מעבר להזמנת המוצרים דרך האתר, ניתן להזמין מוצרים דרך האימייל המצוין באתר. לידיעתכם, על מנת לספק ביטחון מרבי פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים, עבור על הזמנה תידרשו למסור את פרטי הכרטיס מחדש. ניתן לשלם בכרטיס האשראי בתשלום אחד או במספר תשלומים שווים.

אחריות

כל המוצרים המוצעים לרכישה באתר הנם חדשים לחלוטין, האחריות למוצרים המפורסמים לרכישה באתר חלה על המשווקים המורשים של המוצרים – עפ"י החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי האחריות והשירות של כל מוצר. האחריות לא תחול במקרה של נזק פיזי, פגיעת ברק, שריפה, רטיבות, השחתות שונות או שימוש בלתי נאות במוצר.

אספקה

זמני ההספקה המצוינים בהזמנה הנם משוערים בלבד. אנו עושים את כל שביכולתנו על מנת לזרז את זמני ההספקה, אך בגלל שאנו תלויים בזמני הספקות של ספקים שונים, אין באפשרותנו להתחייב בשמם, בעקבות זאת אין עלינו שום אחריות על איחורים מסיבות שונות. החברה תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת הלקוח כפי שהוקלדה בדף הזמנת המוצר, תוך השתדלות לעמוד בזמני האספקה הרשומים בדף המוצר, אלא אם צוין מפורשת אחרת. לכל מוצר זמני הספקה שונים בהתאם לזמנים הרשומים בתיאור המוצר. שיטת המשלוח הנה באמצעות חברת הובלות שתגיע ישירות לבית הלקוח. על הלקוח לשלם את דמי ההובלה ישירות לנציג חברת ההובלות. במקרה ולא נקוב מחיר אין להסיק מכך שהמשלוח חינם. החברה תעשה כל שביכולתה כדי לספק את המוצר ו\או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא. בנוסף החברה לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים: נזקי טבע, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום, שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת מוצרים, כל סיבה שאינה בשליטת החנות. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית יהיו רשאים המובילים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים  בדף מכירת המוצר כוללים רק ימי עסקים – יום א עד ה, לא כולל שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג. מחיר ההובלה וההרכבה המצוינים במחירון מתייחסים לאזורים שבצפון ומרכז, למשלוחים לאזורים שנמצאים בדרום ישנם תוספת תשלום, על כן יש לתאם מראש עם נציג החברה. במידה והמובילים לא יכולים להביא את ההזמנה אל בית הלקוח מסיבות מיוחדות כמו: אזור מסוכן, אין גישה נוחה להיכנס לאזורים וכו, נעשה כל שביכולתנו למצוא פתרון אינדיבידואלי מול הלקוח. במידה והמובילים לא יכולים לעלות את המוצר/ים במדרגות או בעזרת מעלית ויש הצורך הזמנת מנוף – הלקוח ישלם עבור הזמנת המנוף. ניתן להוביל באופן עצמאי את המוצר, אך במקרה זה "סימקס רהיטי ייבוא ושיווק בע"מ" מסירה מעצמה את אחריות המוצר. החנות מתחייבת לספק את המוצר באמצעות הובלה רגילה בלבד, שהיא הובלה של המוצר על ידי סבלים בלבד, עד לקומה המצוינת במחירון ההובלה וההרכבה, דרך חדר מדרגות או מעלית שפתחה מאפשר להעביר את המוצר ללא פירוק חלק בחלקיו, ולאזורים שאין קיימת לגביהם בעיית גישה מטעמים בטחונים. המחירון הוא במידה וקיימת מעלית והריהוט נכנס בה, או באמצעות מדרגות עד קומה 3 כולל. מקומה 4 ומעלה ישנה תוספת תשלום על סך 50 ₪ לקומה. תשלום ההובלה וההרכבה הוא ישירות לנציג חברת ההובלות בבית הלקוח בזמן ההספקה.

ביטול עסקה

ההזמנה ותנאיה משקפים את המוסכם בין הצדדים וכל שינוי מההזמנה יעשה בהסכמה בכתב ובחתימת "רהיטי סימקס בע"מ" והמזמין גם יחד. ביטול הזמנה אך ורק תוך 3 ימים ראשונים בקיזוז של 5% לפי החוק מסכום ההזמנה, על ידי שליחת הודעת ביטול בכתב לחברה באמצעות פקס מספר 048724385 או באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת simaxonline@gmail.comלא ניתן לבטל עסקה לאחר המועד האמור לעיל.  לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו, כמו כן לא ניתן להחזיר מוצרים אשר מידתם אינה סטנדרטית. מובהר, כי לא יהא בכל האמור לעיל בכדי לגרוע מזכותה של סימקס לתבוע כל נזק שייגרם לה בגין ביטול כאמור בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים: נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו\או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה, טרור ו\או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין. ובמידה והמוצר יצא מפס ייצור – לא קיים. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו\או בדואר האלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה. במקרה בו אזל המוצר מהמלאי ו/או יצא מפס ייצור לאחר שהתבצעה מכירה, רשאית החברה לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך ככל הניתן. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון. החברה לא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו\או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי."מועד ההזמנה"- המועד שבו נרשמה ההזמנה ע"י המזמין ובית העסק, או מועד שינוי ההזמנה, בהתאם לנסיבות.

שירות לקוחות

אנו עושים כמיטב יכולתנו לשרת אתכם נאמנה. בכל שאלה בנוגע למוצר עצמו, מפרט טכני, מיד על תפעול וכד ניתן לפנות ישירות אל שירות הלקוחות במספרים המוצגים באתר או בדואר האלקטרוני. אנו נעשה את המיטב לתת מענה לכל שאלה או בעיה ולתת יחס אישי לכל לקוח הנכנס למשפחת סימקס.